Clipsk för Företag
Över 70 % av konsumenter säger att de föredrar att lära sig om en produkt eller
tjänst via video. Detta är ett av de absolut viktigaste skälen till varför det är så viktigt
för företag att kommunicera sitt erbjudande via video. Format som uppskattas är t ex
enkla instruktionsvideos och intervjuer med användare som enkelt kan produceras
med en mobiltelefon.
Många företag t ex Spendrups, Löfbergs och AB Volvo använder Clipsk för att snabbt redigera video och lägga på den egna grafiska profilen.
Några av våra företagskunder som använder Clipsk
Så säger Annika Unt på Foodix om att jobba med Clipsk
Varför jobbar ni med Video?
För att det är så himla kul! Korta filmer i utbildningssyfte passar så många olika personer i vår målgrupp, det är inte många som orkar eller hinner läsa långa texter. Filmerna kan man sen se tillsammans, eller enskilt, vilket också är en stor fördel när många stressade ska gå en utbildning.
Hur går produktionerna till?
För att det är så himla kul! Korta filmer i utbildningssyfte passar så många olika personer i vår målgrupp, det är inte många som orkar eller hinner läsa långa texter. Filmerna kan man sen se tillsammans, eller enskilt, vilket också är en stor fördel när många stressade ska gå en utbildning.
Hur är det att jobba med Clipsk?
Det är verkligen helt suveränt! Jag älskar att det är så enkelt att använda men också har så många möjligheter att få filmen att kännas dyr och proffsig. Stödet från er i teamet är guld värt, både veckovisa kortkurser på LinkedIn och att kunna maila och fråga om hjärnan känns som snömos helt plötsligt och man fastnar. Utan Clipsk hade vi behövt mycket längre tid för att få igång vårt utbildningsföretag.